Isnin, 12 November 2012

M . T. N ♥



Assalamualaikum. hey there ! :)

ohoooooiiiii ! gila lama aku tak update blog ehh . maaf, terasa bosan dengn blog sendiri + menyampah. y ? sbb mesti aku nak tengok entry entry yg lama. okee. sakit hati. dan lollss -.- okee. stop ! hari nih saya, Hazimah Hamzah mempunyai pengumuman yg saya tidak lagi single and suda in relationship . get it ? ulang sklai lagi . saya sudah couple ! haha. Kbangga k bangga :P lalalaa~ 

what ? tk suprise ehh ? hahaa. k. tau, entry sblum ni pun aku ckp getback balik dgn luqman kan ? k. dia dh takda dlm hidup aku. dan ! aku dh troma dengar nama luqman :') k. please. jngn banyak tanya kenapa okee ?





ehh ehh ? siapa mamat nihh ? ada sesiapa kenal ? okee. dia MUHAMAD TAUFIK NASIR and ! dia ialah pemilik hati hazimah hamzah . ada sesiapa nak membantah ? trolollll ~ dia budak kempas, budak kempas ke ? okee ex kempass. haha. umur ? sama denagn itewww :P seriousss ! dh lama aku tk couple sama umur :') 

okee. siket2 lah ehh aku cerita macam mana aku bole couple dengan dia :)
masa tuhh dekat sch. and, time tu jgk aku budak pmr ! 10 oktber 2012 , tepat pada pukul 4 petang above (lps exam) muhamad taufik nasir telah melamar aku dkat sch as he's girlfriend sayang :') sumpah ! sebenar-benar dan sejujur-jujurnya. aku terkejut and, langsung tk percaya . korang tahu tak. dia langsung tk pandai mengayat ! sumpah ayat dia mcm orng gila mintk couple -.- haha. seriouss, dia ckp nk couple dngn aku, aku bole ketawa. bedekak k >< aku pun tk tahu, mcm mana lah bole syok dekat mamat nih. dh lah tk pandai mengayat, nak kata handsome. lalalaa~ weee :D 
sebenarnya, taufik dah lama suka aku. sejak aku awal2 form2 lagi. tp, aku buat bodoh je. ye lah. aku ada couple time tu kan. tk pandang dia punn -.- korang nk tahu, taufik nasir rupa-rupanya, pengendap misteri aku dekat sch -.- lalalaa~ ape aku buat semua dia tahu, apa aku ada masalah, semua dia tahu. *untung lh. kwn aku kwn baik dia kannnnnnnnnnn :P 
apa tentang diaa ? okee. dia comel :P dia handsome :P dia baik , penyayang , sweet, awesome, cool and kadang2 annyoing :P dan. pada aku. dia sangat luar biasa :) perangai dia buat aku suka dan sayang dia :) sumpah. aku ckp, dia lain daripada lelaki lelaki dkt luar sana . aku tk tahu nk ckp mcm mana. dia sangat sangat lain. you know what , one in million awak bie . seriouss :') susa nak jumpa dh lelaki mcm nihh :') dia ada sedikit aura perempuan . yelah . siblings dia 3 adik bradik perempuan and baru dpt adik lelaki . but. not pondan and lembik k ! :P adik dia comel >< tp, abng dia lg handsome. lalalalaaa~ -.-
aku tk tahu mcm mana nk ckp yang, seriouss, saya betul betul sayang awak. please, trust me :') walaupon, kite slalu tnya soalan yg merapu, but, saja nak uji awak yunk. tk bermaksud apa2 pun. orng tau, awk tk suka lngsung bila orng tnya soalan yg pelik2 kan biee kan :') saya takut sangat awak marah. saya takut awk lupa kan saya. saya nak awk sentiasa ingat saya. Allah sentiasa uji kita dengan macam2 dugaan kan yunk. okee, tk pe. hanya mampu bersabar dan bersabar. saya tahu, Allah kurniakan awk depan mata saya, supaya saya lupakan orng yg langsung tk menghargai kasih sayang kita right ? :') saya harap, awak bukan lelaki yg sanggup luka kan hati perempuan yang dh setahun lebih awak tunggu ni :') saya sayang awak . really really love you. mcm ayat awak, sayang awak gila vavi dan vavunn :P haha . hope, kita kekal. and sayang awak tk kan pernah hilang untuk kita yee taufik nasir :)


mee <3 you forever muhamad taufik nasir :)



-the end-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan