Jumaat, 5 Oktober 2012

someone special ♥




assalammualaikum and hello readers ^-^

heyy. dah lama tak story kan kan/ maklum lah buzyy >< kdah. straight to the point -..- 

Semua orang mempunyai seorang yang special dalam diri mereka bukan ? soo, kita pun sama :) tapi. ni bukan sorang , ni bukan dua orang. tapi tiga orang. dia ialah sahabat saya. saya sayang mereka dunia dan akhirat :') mereka ialah siti ibenu hajar> benot l norfaezah> aiman l nuur ain > lu'lu >< hari ni sebenarnya , kita nk story satu masalah yg berlaku pd persahabatan kami. kisah nya bermula pd hari rabu 3 oktober 2012 >< *aku rasa macam buat karangan :P lol -.-'

rabu/3.10.12 :: sampai rumah aku , sehelai kertas putih ada dlm beg. admire bg surat :0 ? no lah. dia ialah kawan kita lu'lu. korang nk tahu dia tulis apa ? k tu secret. maaf . soooooo privacy :) then, sorang sorang call aku . ibenu then faeza. tanya dpt surat sama tk , seriously, bila masa kau letak surat ni dkt beg kitorang wehh aen ? -.-' k. dlm surat tu. macam macam dia bg tau. wehhh. kitorang sayang kau lh. pleasee. 

too aen : woi sayang ! kau dh knapa bg surat cinta kt kitorang mcm tu? buat kitorang takut tau tk? risau gila wehh -.-' btw, pandai kau buat ayat. air mata aku bole jatuh kot :) dah lah wehh. kitaorang sayang kau. jngan pikir bukan bukan :* friendship is never end ^^ cehh lol ><

btw. ada story kedua nihh ^^ in love :* tk suka. tekan "x" awal awal ehh :D 





heyy you. yg dh curi hati kita balik ! kenapa awak amik balik hati kita nihhh ?! apa function awak nak couple ehh ? :) okee. kita diam tk semesti nya kita setuju dengan keputusan awak. selagi kita bole tahan, kita akan betahan. awak tau , kita nak jujur. kita ada sayang orang lain. yeahh you capital a. *saya rasa, maybe awak akan baca :) tapi, kita kenal awak lagi lama daripada dia. dekat dua tahun right ? dia baru tahun ni . tapi, kita tak tau apa perasaan kita sebenarnya :( really. sumpah saya sayang awak. tp, kita pun sayang awak capital a . kita hanya kawan right ? tk kan lebih kan ? nak buat macam mana :') soo you ! pakwe lesung pipit. tolong jangan cari pasal dengan kita. pleaseee ! saya sayang awak ! saya sayang awak ! -.-' btw. thanks bg gula gula sugus . nk amik hati bg gula ehh ? :P lol 

take note : perempuan memang senang jatuh hati and sayang seseorang. tapi, mereka tak kan berubah hati bila mereka jumpa betul betul lelaki idaman mereka. perempuan jugak mempunyai hati yg sangat lembut. mereka menangis di sebabkan kau. kau lh lelaki yg sangat bertuah. kau jugak lah akan tanggung dkt akhirat nnti . balasan dia 100 kali sebatan. so, lelaki lelaki sekalian, kau jangan anggap perempuan macam pakaian harian kau . and tolong lh. jangan main / mempergunakan wanita. tolong lah wehh ! kita hidup di dunia akhir zaman. mungkin kau tk dpat balasan dkat dunia. tp, Allah akan balas dkat akhirat :)

-the end-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan