Sabtu, 29 Disember 2012

iloveyou till ever !





assalamualaikum. heyy you ! 

ahaaaaa ! lama tk lama jugak lah aku tk edit blog ni kan. tadak citaa maa :) OKEEE. hari ni cik jemahh nak story fasal my dear yang melengkap kan hidup seharian aku. jyeahhh! S A H A B A T ? korang tau tak sahabat, kata erti lain kawan, yess! member ^^ 

K . semalam 28 disember 2012 aku keluar dengan diorang. seriusss happy siaaaaa. kitorang keluar angsana je kot. pada pkul 2 petang sampai nak dekat magrib, wohooooo! first time aku balik gila babun lambat. haha. seram sejuk aku nak balik rumah. 6 orang je hamba Allah yg pergi termasuk aku. haha. btw, temasuk 2 orng boyprennn ler kann :3 firstt sekali kitorang pergi boling. coppppppppppp! kejap aku upload gamba ;P



baju purple aku and orange tu nuur ain sahran. *agak blurrr sket gmba ni :')




hai. kitorang comel. lol haha xD



peaceee -.-y muehehehe 

okeeee! nak tau sape winner? boyprenn kawan aku. 90 lebihh beb. gilaaa bapak. teror gilaa. aku? jangan tanya. target longkang je semua. kahkahkah xD 

then, kitorang jenjalan main game. and, aku main game race motor , kau pernah? hahaa. dekak gilaaa :p haissshh. maluu -,- k. dh. main game semua kitorang pergi karokee.
walooooooooooooooo! lama dh aku tk karoke nihhhh. ehh nak bg tau nihh. first time karoke aku nyanyi lagu dandut . haha. sengal-sengal je. bedekak siaaaa. dorang pilih suro aku nyanyi kan. ahaaa! aku layan kan aja lah xD jangan bagi aku mick , confirm tak kan lepass. lol >.<

okeeeeeeeeeeee. meh aku upload gambaaauuu lagi ehh ;)



okeee. pada kanan baju pink tu : ibenu hajar - aku - ain- faezaa
jyeahhhhh. ni buddyz aku. kitorang tk kan terpisah. insyaallah :') 
*btw, seeee! nampak tk ketinggian aku di situ. LOL :p



ni. no comment. hahaa :*

okeee dear. sampai sini jelahh k. ada story lain kali aku share share. btw, haaa! tahun depan aku dh masuk form 4 wehhh! tak mo dah main-main. cita-cita kita begantung pada form 4 & 5 ni guyss. jyeahhh! aku dpt ape pmr ea? mehh sini aku bisik >.<' k lah. aku bg tau siket2 je k. nk tau bnyk, haaa, tanya depan2. haha. aku dapat 1A je lah. yeahh. besyukur sangat. result aku tk menghampa kan. janji, parents aku happy dengan result aku bg. walaupun cuma dpt 1A je. alhamdulillah *thanks to Allah thanks to cikgu yg banyak beri tunjuk ajar kpd hazimah hamzah ni :') k. iloveyou all. flying kiss sini mehh :* assalammualaikum :)

p/s : untuk tahun ni 2012 , banyak mengajar aku apa erti kawan. tanpa kawan, kita mungkin sunyi, tanpa kawan, kita tak mungkin mudah untuk belajar, tidak tahu apa erti susah senang, tidak ada untuk seorang hamba Allah yg sanggup & sudi mendengar masalah kita. seriusss, tahun ni aku rasa beruntung dapat kawan mcm korang. walaupun kita selalu gaduh. mesti ada jalan penyelesaian nya kan. yaAllah, terima kasih sangat-sangat :') satu je kot masalah, kita mesti pandai pilih kawan, salah pilih kawan, sesat lah kau . heyy budak bawah ni sentiasa sayang korang , support korang , tak pernah lupakan korang :') hope kita kawan until ever. insyallah. siti ibenu hajar l faeza l ain ily dear :*




hazimah hamzah l six teen 2013 
*iloveyou kbye :*

- the end -


Tiada ulasan:

Catat Ulasan