Ahad, 21 April 2013

we still together ♥ :*






Assalamualaikum and Hello world ;) sihat? lama nohh kita tk update ea. sorry, agak busy yuyunk :* and, first sekali nak habak, family kita ada buka cafe dkat stulang laut, johor darul takzim , jyeahh, tkenal dngn mee rebus asal stulang. tu lah. jemput datang *promote :D lol.

then. kita sebenar nya tk tau pun nk update apa. haha -.-' okey lah. minggu lepas kita dtng maulud dkt sekolah. mehh kita upload gamba sat ;)




dia girlprend kita. dia ada time apa pun. rasanya lah. wkwkwk. wa sayang lu :*


and dia lagi. hihii. see pipi aku? haha. shut up -,-



6 gadis melayu terakhir . mana paling comel? lailailaii . wkwkwwkk ;)


and tu lah kita punya bestie antaranya :) tu je? mana ada lh. bnyak. waite haaa :*


dia yang terbaik. insyaAllah :')




hi! haa, korang kenal dia lagi? ni M.Taufik bin M.Nasir aka si papan,keding ,tiang lampu dll :* hahaa.



piwit piwitt xD haha -.- see, muka dia mcm perempuan pulak ite tengok. lalalaa~ xD



ni dekak xD 1. dia say: iloveyou 2. kitorang menari zapin . ehh? -.- haha. 

okeey. amacam comel tak kitaa? hahaa -,- mereka sweet heart saya tahun ni. mereka lah saya carik gaduh, buat saya sedih, happy. mereka mereka dan mereka :') jangan sia-sia kan orang yang ada di depan mata korang selagi masih ada peluang :* terima kasih kerana hadir dalam hidup aku. and terima kasih yaAllah dengan apa yg kau berikan :') dugaan dan cabaran, itu nama kehidupan. besabar lah. iya pasti akan berakhir juga. 

-the end-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan