Isnin, 11 Februari 2013

Patient ♥



assalamualaikum and hi youall ! :)
0keyy. first sekali, selamat tahun baru cina p/s sesiapa yg sambut ;) haha. well, ofcourse banyak homework kan? aku tak sentuh satu hape lagi. apa-apa, sama dngn kitaa? okey kita geng *HI5 xD 

0riteee. so, hari ni, sebenarnya, aku tak tau nak story apa. jyeahh! 


kadangkala kan, hati kita jahat right. kita sakit hati tersangat-sangat dengan dia, tapi pada masa sama, kita perlukan dia. kita sayang dia :') tapi awak. awak kena ingat, kita tak pernah keseorangan. kita sentiasa di perhati. faham sendiri k? 

awakkkkkkkkkkk! tolong jangan tanya apa status kita. seriusss, aku tak tau nak jawab apa :( 
K. aku niat pada diri aku sendiri, aku nak study study n study. fist skali, nak happy kan family aku :')
and! aku memerlukan seorang hamba Allah yg boleh buat aku happy, faham aku dan maybe saling memahi? tu dah cukup buat aku.

well, aku memang seorang hamba Allah yg lemah, yg tk kuat, yg selalu menangis bila ada masalah, yg tk perfect. tapi, aku besyukur, apa yg diberi :') itu memang perangai aku. takda siapa yg boleh ubah selain diri aku sendiri okeee! kalau kau tk boleh terima, teserah. be yourself right? sama ada awak tahan atau tak. terpulang. itu hak masing-masing.  

p/s: takda kena mengena yang hidup atau pun yang tiada. awak terasa? terpulang. takda niat apapun. 

-the end-





Tiada ulasan:

Catat Ulasan